Effektiv logistikk er avgjørende for bedrifters suksess. The Sign On Company, tidligere en kunde av større logistikkselskaper, har funnet sin ideelle samarbeidspartner i NBT.
Med fokus på kundeservice og evne til å håndtere utfordringer på en enkel måte, har NBT blitt en avgjørende faktor for The Sign On Companys vekst og suksess.
Størst er ikke nødvendigvis best for alle
The Sign On Company hadde lenge samarbeidet med større logistikkselskaper. Men de opplevde ofte at det var vanskelig å komme i kontakt med dem ved behov, og spesielle tilpasninger var langt ifra sømløst å få til. Bedriften kom til et punkt hvor de ønsket å teste en ny logistikkpartner. Valget falt på NBT, på bakgrunn av viktige faktorer som kundeservice, fleksible tilpasninger, og selvfølgelig kvalitet på leveransen.
– Det tok ikke lang tid før NBT beviste sin evne til å levere tjenester av høy kvalitet og smidig arbeidsflyt. Vi er kjempefornøyde med NBT. De er hjelpsomme og har god kundeservice, sier Mona som er daglig leder i The Sign On Company.
Kundeservice og relasjoner er viktig i alle ledd
The Sign On Company har levert profilering for bedrifter i hele Norge i over 40 år. Til tross for mange aktører på markedet, vinner de kundene med at de har lang erfaring og meget god kompetanse. Kundeservice og relasjoner har mye fokus, og at leveransen henger i tråd med dette er viktig for dem.
Ved at de jobber godt med dette i alle ledd, opplever de at kunder er lojale over mange år, at nye kommer inn ved anbefalinger fra andre, og at kontaktpersoner fortsetter å bruke dem selv etter jobbytte.
Viktige faktorer som skaper suksess
En av grunnene til at samarbeidet mellom The Sign On Company og NBT fungerer så godt, er NBTs evne til å forstå og tilpasse seg bedriftens unike behov. NBTs tilnærming er skreddersydd for å hjelpe bedrifter med å oppnå suksess, ved å tilby konkurransedyktige priser og leveringsdyktighet. Dette gir The Sign On Company muligheten til å fokusere på sin kjernevirksomhet og trygt overlate logistikken i NBTs hender.
Med sin tidligere leverandør kunne de kjenne på frustrasjon over at de ble borte i mengden, fordi de selv var en mindre aktør, eller at det var krevende å komme i kontakt med kundeservice.
Med dagens samarbeid med NBT, føler de at de får det samme som de fikk med en større transportleverandør, men med bedre kvalitet på oppfølging og tilrettelegging av særskilte behov.
Finn en samarbeidspartner som setter kundens behov i fokus
– Vi anbefaler andre bedrifter å vurdere NBT fremfor de større aktørene. De er raskere på kundeservice og lettere å håndtere utfordringer med, forteller Mona.
Dette viser hvor viktig det er å finne en samarbeidspartner som setter kundenes behov i fokus og er dedikert til å finne raske og effektive løsninger.
The Sign On Company og NBT nyter nå et fruktbart samarbeid, som leverer til forventningene i begge ender. Dette har vi oppnådd gjennom felles engasjement for kundeservice, evne til å formidle og håndtere utfordringer, og vise fleksibilitet i skreddersydde løsninger. Et smidig samarbeid har gjort det mulig for The Sign On Company å fokusere på sin kjernevirksomhet og beholde en stabil posisjon i markedet.
Vil du vite mer om hvordan du kan få flere fornøyde kunder gjennom rask og pålitelig levering? Ta kontakt med oss for en uforpliktende samtale!