Ofte stilte spørsmål

Ja, vi kjører alle våre 85 ruter i hele Norge med 100% elektriske biler.

Ja, vi tilbyr gratis tilgang til vår egen portal der du kan bestille transport og spore pakkene. Portalen presenterer også POD (proof of delivery) eller signatur når pakken er levert.

Ja, NBT har i alt 14 egne terminaler fordelt utover landet og dekker på den måten hele Norge.

Ja, med våre bedriftspakker, tilbyr NBT først og fremst pakketransport for bedriftsmarkedet (B2B).

Alle sjåfører som kjører for NBT er fast ansatt hos oss, og har uniform og ID-kort.

Ja, vi tilbyr både pallelagring og 3PL-tjenester i egne lagre.

Ja, vi kan integrere oss med nettbutikken og håndtere alle bestillinger og ordre helt frem til levert kunde – med full sporing hele veien.

Ja, vi tilbyr mulighet for direkte mottak og distribusjon av pakker. Pakkene blir automatisk sortert ned på rute eller bil på vårt sorteringsanlegg.

Ja, i NBT kjører vi alle distribusjonsrutene våre med egne, 100% elektriske biler og fast ansatte sjåfører.

Ja, vi har løsninger for både kortsiktig og langsiktig lagring av paller i egne, moderne lokaler sentralt i Østlandsområdet. Ta kontakt, så hjelper vi deg!

Ja, vi har en transportplan som vi følger og som gir god forutsigbarhet for alle.

Dersom du allerede benytter et TA-system kan du bestille gjennom dette, eller benytte vår webbaserte bestillingsportal.

Ja, vi tilbyr API, som gjør det enkelt å kommunisere med våre systemer. Ta kontakt med vår IT-avdeling for å få hjelp med dette.

Ta gjerne kontakt med vår salgsavdeling, så hjelper vi deg med å forme en avtale som dekker akkurat dine behov innen transport- og lagertjenester.

Lurer du på noe?


Vi vil gjerne høre fra deg! Ta kontakt med oss for en uforpliktende samtale, så svarer vi mer enn gjerne på alle dine spørsmål.