NBT skal være en fullverdig tilbyder av logistikktjenester som utfører lagertjenester og distribusjon av pakker. NBT skal utfordre markedet gjennom teknologiske smarte løsninger som forenkler kundens hverdag. Kvalitet og stolthet skal gjenkjennes i alt vi gjør ovenfor kunder og samarbeidspartnere.
- 99,5% registrert POD
- 0,5% reklamasjoner målt i det totale antall sendinger
- 95% av alle sendinger skal leveres i henhold til transportplan.
- 98% av mottatte bestillinger skal plukkes, pakkes og overleveres for distribusjon innen tidsfrist.
- 80% av alle ansatte skal besvare medarbeiderundersøkelsen hvert år.
NBT’s ansatte er vår viktigste ressurs. Stolthet skal vises gjennom lokalt engasjement og eierskap. Dette oppnås gjennom trygt arbeidsmiljø, god kommunikasjon og positiv fremtreden.NBT skal følge de lover, forskrifter og etiske retningslinjer som er gjeldende for våre forretningsområder. NBT sitt minimumskrav er å imøtekomme krav i henhold til NS-EN ISO 9001. NBT arbeider med kontinuerlig forbedring av prosesser og prosedyrer i selskapet.

Christian Narmo, CEO